La interactivitat ho impregnarà tot?

He llegit una entrevista feta a l'Agència DoubleYou i he pensat que era molt interessant comentar-la i compartir-la amb vosaltres. L'entrevista la podeu trovar al link que hi ha a la part inferior del blog o a acens.com.

DoubleYou és una agència que conceb la publicitat interactiva com a peça clau en la reinterpretació de les relacions consumidors-marques. Ha treballat amb comptes molt importants i ha aconseguit amb elles un gran èxit.

Un dels arguments principals de la necessitat de la reinterpretació de la relació consumidors-marca es deu a la globalització, que afecta a tots els àmbits de la vida i també al de la publicitat i el màrqueting. Internet permet compartir la informació amb tot el món i en temps real, fet que esdevé una eina molt útil en la comunicació publicitària.

DoubleYou planteja la necessitat de fer d'Internet un mitjà publicitari còmode per a tots: marques, agències i públic; ja que les marques han de reinterpretar la forma de dirigir-se al seu públic, perquè aquests són individus que tenen el poder i que decideixen el curs i la supervivència de les marques. Amb els mitjans interactius ja no només sabem el què diem als consumidors sinó que també podem saber què diuen ells de la nostra marca. És a dir, ara ja no només s'emet informació a través d'un canal nou (Internet) sinó que cal posar l'orella al que el món està dient a través dels mitjans interactius. Aquesta és la nova manera de reinterpretar al comunicació publicitària que es planteja a l'entrevista a DoubleYou.

L'èxit de les marques raurà en la capacitat d'aquestes d'adaptar-se a les noves necessitats i desitjos dels consumidors. És per això que cal que les marques s'adaptin a la interactivitat com a nova forma de comunicació si volen sobreviure, perquè aquesta nova via a través del mitjà Internet és el present i sobretot el futur.

A la part inferior del blog podeu veure links interessants a l'agència DoubleYou.

2 comentarios:

  1. Em sembla que aquesta gent sap de què parla. Estan molt ben posicionats des de fa anys en aquest mitjà... que encara està per explotar!
    Molt interessant el post, et recomano un vídeo sobre el tema que he vist fa poc:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZWPVm1MVaDw

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Angel!

    Aquest vídeo resumeix molt bé l'evolució dels mitjans de comunicació i la importància dels mitjans interactius en la comunicació publicitària actual i del futur.

    ResponderEliminar